Awanse i nowa osoba w domu mediowym PHD
W domu mediowym PHD awansowało czworo pracowników. Do zespołu AnnyPodskarbi obsługującego marki żywnościowe Unilevera dołączyła teżnowa osoba.
Magda Walecka, dotychczas account, od czerwca objęła stanowiskosenior accounta. Walecka jest odpowiedzialna za prowadzenie marek:Hellmann's, Rama, Flora, Delma, Kasia i Algida. Razem z nią pracujeAnna Kempista, która awansowała na Media Plannera.
Takie samo stanowisko objął też Michał Taranta, odpowiedzialnyza planowanie kampanii internetowych dla całego PHD. Z kolei wzespole obsługującym Knorra i Amino awansowała Maria Derezińska,która dotychczas pracowała jako media buyer, a z początkiem czerwcaawansowała na junior media plannera.
Natomiast Joanna Krych pomyślnie zakończyła okres praktyk w PHDi jako media assistant dołączyła do zespołu.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Awanse i nowa osoba w domu mediowym PHD