SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PHD i Media Direction OMD z nowym modelem rozliczania kampanii

Agencje PHD i Media Direction OMD, należące do Omnicom Media Group, wprowadzają nowy sposób rozliczania kampanii w ramach komórki OMG Outcomes. Rozwiązanie pozwala klientom agencji rozliczać się za konkretne, mierzalne efekty, dopasowane do celów biznesowych i marketingowych klientów.

Robert Niebrzydowski Robert Niebrzydowski

Za projekt odpowiada Robert Niebrzydowski, SEO & performance media director, który dba o to, aby model skutecznie odpowiadał na potrzeby rynku i umożliwiał firmom uzyskiwanie wyników, które mają rzeczywiste znaczenie.

Z grupą Omnicom Media Group związany jest od niemal 15 lat. Dotychczas zarządzał zespołami odpowiedzialnymi za planowanie i zakup kampanii w mediach Biddable, a wcześniej realizował kompleksowe strategie digitalowe dla klientów grupy.

Jak działa OMG Outcomes w kampaniach?

Poinformowano, że OMG Outcomes to podejście, które wprowadza nowe zasady w zarządzaniu inwestycjami mediowymi. Dzięki gwarantowanym rozliczeniom opartym na modelach „cost per” – takich jak koszt za lead, koszt za jakościową sesję czy koszt za uwagę widza – agencje mogą bardziej precyzyjnie dopasować kampanie do celów swoich klientów. Co ważne, OMG Outcomes przejmuje ryzyko inwestycyjne, dzięki czemu firmy płacą tylko za efekty, które rzeczywiście wpływają na ich wskaźniki efektywności (KPI).

OMG Outcomes sprawdza się w różnych typach kampanii – od tych budujących świadomość marki, po bardziej precyzyjne, skoncentrowane na bezpośrednich akcjach. Ustalenie pożądanego rezultatu jest dostosowywane do indywidualnych KPI klienta, co sprawia, że każda kampania jest dopasowana do jego potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu OMG Outcomes nie jest jedynie ogólnym narzędziem, ale bardziej elastycznym rozwiązaniem, które pozwala na realizację dokładnych, mierzalnych celów.

Nowy model rozliczeniowy ma zapewnić pełną przejrzystość i kontrolę nad tym, kiedy i jak jest wykorzystywany. Klienci otrzymują cykliczne raporty prezentujące realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI), co umożliwia śledzenie postępów kampanii. Szczegółowa analiza i optymalizacja pozwalają na skuteczne zarządzanie kampanią i maksymalizację jej rezultatów. OMG Outcomes jest stosowany wyłącznie wtedy, gdy jego możliwości odpowiadają strategii mediowej i celom klienta zapewniając integralność całego planu. Dodatkowo, jest on zgodny z zasadami bezpieczeństwa marki i wymaganiami klienta, w tym jego preferencjami dotyczącymi partnerów pomiarowych oraz listami wykluczeń. Gwarantuje to pełną zgodność z oczekiwaniami i praktykami grupy Omnicom Media. 

Dołącz do dyskusji: PHD i Media Direction OMD z nowym modelem rozliczania kampanii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wow
Obudzili się po 15 latach
2 0
odpowiedź