Będzie audyt działań marketingowych i PR CPK. Ruszył przetarg
Ruszył przetarg na audyt działań marketingowych i PR realizowanych przez Centralny Port Komunikacyjnych w latach 2022 - 2023.
Przetarg dotyczy przygotowania raportu, w którym przedstawione zostaną wyniki analiz i weryfikacji, oceny oraz wnioski i rekomendacje z weryfikacji i oceny dotychczasowej działalności CPK w zakresie realizacji działań marketingowych i PR Spółki w latach 2022 – 2023.
Wybrana firma zajmie się m.in. analizą porównawczej (tzw. benchmark) w zakresie praktyki działalności marketingowej/ PR przy realizacji podobnych projektów/programów inwestycyjnych w Polsce i krajach rozwiniętych.
Zbada i oceni realizację celów komunikacyjnych CPK oraz spójności i zgodności strategii komunikacyjnej, przeanalizuje i oceni wizerunek marki CPK, postrzeganie marki przez ogół społeczeństwa w oparciu o zrealizowane badania społeczne oraz zbada kierunek zmiany wizerunku CPK.
Oceni również całkowity budżet przeznaczony na działania komunikacyjne, jego adekwatność w kontekście celów i strategii komunikacyjnej, dokona analizy wydatków na działania komunikacyjne w kontekście celów biznesowych i statusu realizowanego projektu, efektywności zarządzania budżetem komunikacyjnym.
Przeanalizuje także relacje z mediami i przedstawicielami mediów, obecność CPK w mediach w kontekście zgodności ze strategią komunikacyjną, oceni proces PR prowadzony przez spółkę w zakresie kontaktów z mediami. Ponadto zbada kanały komunikacji, oceni efektywność wykorzystywanych kanałów komunikacji (w tym w szczególności social media), jakość treści komunikacyjnych oraz zgodności treści komunikacyjnych z rzeczywistym zaawansowaniem realizacji projektu, doboru grup docelowych.Zbada i oceni efektywność zrealizowanych kampanii reklamowych, promocyjnych i marketingowych, eventów międzynarodowych i branżowych. Przeanalizuje koszty kampanii offline i online, koszty produkcji i emisji kampanii reklamowych, podcastów, kosztów reklamy online (w tym reklam w mediach społecznościowych i Google Ads) oraz oceni efektywność kampanii online oraz skuteczności kampanii offline, a także oceni proces procesu wyboru dostawców usług marketingowych i PR, kosztów związanych z usługami dostawców (agencje PR, agencje reklamowe i inne) oraz ocena wartości świadczonych usług w kontekście ponoszonych kosztów.
CPK nie oczekuje badania i oceny wszystkich działań marketingowych i PR podejmowanych przez spółkę, a wyłącznie przeprowadzenia badania na reprezentatywnej próbie danych.
Spółka w dokumentach przetargowych podała, że na działania marketingowe w latach 2022-2023 wydano łącznie 15,7 mln zł.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (waga: 40), jakość - doświadczenie ekspertów (45) oraz jakość - ekspert ds. audytu (15).
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 2 kwietnia br.
Na początku lutego Maciej Lasek, pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego, podczas debaty w Sejmie ujawnił wybrane dane dotyczące wydatków na promocję inwestycji w roku 2023. Na kampanie promocyjne w telewizji, prasie i outdoorze wydano szacunkowo co najmniej 11,2 mln - podał polityk.
Dołącz do dyskusji: Będzie audyt działań marketingowych i PR CPK. Ruszył przetarg