Atmedia traci kolejnego klienta. TVN będzie sprzedawać reklamy w Canal+
TVN Media w ramach projektu Premium TV od początku przyszłego roku będzie odpowiadać za sprzedaż reklam w kanałach tematycznych Canal+ Cyfrowy. Poprzednio zajmowała się tym firma Atmedia.
Premium TV z początkiem roku przejmie obsługę reklamową 12 kanałów produkowanych przez Canal+ Cyfrowy: Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport, Canal+ Gol, Canal+ Weekend i Canal+ 3D, ale kino+, Planete+, kuchnia+, Domo+, MiniMini+ i teleTOON+/ Hyper+. Do końca br. zajmować się tym będzie spółka Atmedia, która tym samym zakończy wieloletnią współpracę z Canal+ Cyfrowym.
TVN Media i Canal+ Cyfrowy rozmowy dotyczące tej obsługi prowadziły od sierpnia br. - Premium TV zaoferowało nam najbardziej korzystną, zdywersyfikowaną, kompleksową i innowacyjną ofertę - uzasadnia Beata Mońka, prezes Canal+. - Stacje Canal+ Cyfrowego charakteryzują się bardzo wysoką jakością programową i odpowiednim dopasowaniem do grup najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Dzięki silnemu sprofilowaniu stacje Canal+ Cyfrowego wzmocnią nasze produkty demograficzne: pakiety kobiece i męskie. Pozwolą także na stworzenie najsilniejszej zasięgowo oferty skierowanej do grup dziecięcych - powiedział Andrzej Karasowski, Szef Premium TV.
>>> Kanały 4fun Media w Premium TV do końca 2014 roku
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w październiku 12 stacji Canal+ miało sumarycznie 1,8 proc. udziału w oglądalności w grupie 4+ i 1,7 proc. w grupie 16-49 (zobacz szczegóły).
>>> Grupa TVN przejmuje sprzedaż reklam w stacjach Viacomu
Przypomnijmy, że Canal+ i TVN są w trakcie realizacji transakcji, w efekcie której połączone zostaną platformy Cyfra+ i N, a Canal+ odkupi od ITI 40 proc. udziałów w N-Vision, właścicielu spółki-matki TVN mającej 51 proc. jej akcji (przeczytaj o tym więcej). W połowie września zgodę na tę transakcję wyraził UOKiK.
Dołącz do dyskusji: Atmedia traci kolejnego klienta. TVN będzie sprzedawać reklamy w Canal+