Ponad 50 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym TVN na styczeń 2025 roku najwyżej wyceniono spoty przy “Faktach” - na ponad 50 tys. zł netto.
55,6 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje spot przy “Faktach” w dni powszednie i 48,1 tys. zł w niedziele.
Za reklamę przy serwisie sportowym marketerzy zapłacą 14,9 tys. zł w dni robocze i 11,5 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 19,5 tys. zł i 21,7 tys. zł.
W styczniu na antenie TVN pojawią się 2 nowości programowe: “Magda gotuje internet” w niedzielne przedpołudnia i 'Mistrzowskie pojedynki. Eternal glory" w środowe wieczory. Spot przy pierwszej produkcji kosztuje maks. 13,8 tys. zł, a przy drugiej - 22,7 tys. zł.
W styczniu TVN będzie transmitować zawody w skokach narciarskich. Bloki reklamowe przy nich podlegają indywidualnej wycenie, ale spoty w cenniku wyceniono na maks. 27,9 tys. zł.
Spot przy serialu “Na Wspólnej” kosztuje 28,2 tys. zł, a przy powtórkowych odcinkach “Kuchennych rewolucji” w czwartki wieczorem - 24,5 tys. zł.
Zobacz też: TVN zmienia zasady sprzedaży dla reklamodawców
We wtorki wieczorem, tuż po serialu “Na Wspólnej” emitowane będą powtórki programu “Kuba Wojewódzki” - tutaj spot wyceniono na 21,9 tys. zł. Z kolei w niedzielne wieczory na ekranach pojawi się Hubert Urbański i “Milionerzy” -za reklamę przy tej produkcji trzeba zapłacić 33,7 tys. zł.
W niedzielny wieczór 5 stycznia TVN pokaże “Festiwal piosenki filmowej” - reklamę przy nim wyceniono na 29,3 tys. zł. Z kolei 26 stycznia stacja będzie transmitować 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - spot przy tej transmisji kosztuje 35,2 tys. zł.
Cennik reklamowy na styczeń 2025 roku podało już biuro reklamy Telewizji Polskiej.
Dołącz do dyskusji: Ponad 50 tys. zł za spot przy "Faktach" w TVN