At Media on-line
At Media - Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych - uruchomił nową witrynę internetową.
Nowy serwis powstał z myślą o Klientach i współpracownikach At Media. Głównym celem witryny jest jak największa interakcja z jej użytkownikami.
Serwis składa się z trzech głównych części. Pierwsza z nich stanowi prezentację Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media. Zawiera szczegółowe informacje o historii firmy, jej pracownikach oraz ofercie reklamowej. Klienci At Media znajdą w nim również wyczerpujące wiadomości o reprezentowanych przez spółkę kanałach tematycznych. Obok obszernych dossier stacji, w witrynie są także publikowane informacje o najciekawszych propozycjach programowych kanałów oraz ramówki.
W sekcji Know How At Media będzie prezentować wyniki aktualnych badań oraz analizy rynku telewizyjnego i reklamowego. W serwisie zamieszczono także materiały pomocne przy współpracy - wzory dokumentów, przepisy obowiązującego prawa, stanowiącego o reklamie telewizyjnej, słowniczek pojęć mediowych i wiele innych danych.
Dla Klientów i współpracowników przygotowano też Newsletter z najnowszymi informacjami o wydarzeniach w At Media oraz kanałach tematycznych z jego potfolio. Newsletter będzie rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników witryny. Będą oni również zapraszani do udziału w organizowanych przez At Media konkursach.
Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez agencję interaktywną Zjednoczenie.com
Dołącz do dyskusji: At Media on-line