Adobe tworzy format prasowy na iPada - na początek „Wired”
Adobe opracowała technologię cyfrowego przeglądania czasopism na urządzeniach przenośnych, m.in. iPadzie. Jako pierwsze w nowym formacie zostało udostępnione czasopismo „Wired”.
Technologia przygotowana przez firmę Adobe umożliwia użytkownikom urządzeń przenośnych wyświetlanie zawartości magazynów w pionie i w poziomie przy użyciu gestów oraz przeglądanie w pomniejszeniu. Rozwiązanie pozwala również wyświetlać filmy i pokazy slajdów.
Jako pierwsze w nowym formacie zostało udostępnione przez Adobe – we współpracy z wydającą je firmą Condé Nast – czasopismo „Wired”. Aplikację Wired Reader – pozwalającą czytać ten magazyn na iPadzie – można pobrać z iTunes App Store za 4,99 dol. Program, opracowany przy użyciu m.in. Adobe InDesign CS5, oprócz opcji dla czytelników daje również dodatkowe, interaktywne możliwości reklamodawcom.
Adobe planuje w najbliższym czasie wprowadzić na rynek oprogramowanie, które pomoże wydawcom prasowym w przekształceniu układów utworzonych w programie InDesign CS5 w aplikacje takie jak Wired Reader. – Naszym celem jest szybkie udostępnienie oprogramowania do przeglądania treści cyfrowych wszystkim wydawcom oraz opracowanie wersji działających na wielu platformach sprzętowych – opisuje David Burkett, wiceprezes i dyrektor działu rozwiązań kreatywnych Adobe.
Dołącz do dyskusji: Adobe tworzy format prasowy na iPada - na początek „Wired”