24/7 Communication z większym zyskiem, wpływy 1,3 proc. w dół
W ub.r. agencja public relations 24/7 Communication zanotowała spadek przychodów o 1,3 proc. do 14,4 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,8 do 33,3 tys. zł.
Przychody 24/7 Communication zmniejszyły się z 14,64 do 14,44 mln zł. Od wielu lat głównymi klientami agencji są Lidl Polska i McDonald’s Polska.
Wiosną ub.r. firma zaczęła pracować dla Oppo Polska, a w marcu br. - dla Coca-Coli.
851 tys. zł z tarczy finansowej, 129 tys. zł mniej na ZUS
Wydatki operacyjne 24/7 Communication zmalały o 0,1 proc. do 14,53 mln zł. Koszty usług obcych wzrosły z 9,33 do 9,97 mln zł, natomiast nakłady na wynagrodzenia zmniejszyły się z 3,68 do 3,31 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 729,7 do 657,8 tys. zł.
W ub.r. średnie zatrudnienie w agencji wynosiło 32,33 etatów, wobec 34,08 rok wcześniej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wydatki na zużycie materiałów i energii spadły z 516,5 do 361,2 tys. zł, na amortyzację - z 54,4 do 52,3 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - ze 199,1 do 189,3 tys. zł.
Po wybuchu epidemii agencja w kwietniu ub.r. otrzymała 850,9 tys. zł częściowo bezzwrotnej pożyczki od Polskiego Funduszu Rozwoju w ramach tzw. tarczy kredytowej. Ponadto oszczędziła 129,3 tys. zł dzięki umorzeniu przez trzy miesiące składek pracowniczych na ZUS.
Zysk na kapitał zapasowy
Pozostałe wpływy operacyjne 24/7 Communication poszły w górę ze 100,6 do 238,1 tys. zł, natomiast pozostałe koszty operacyjne zmalały z 81,9 do 27,5 tys. zł, a koszty finansowe - z 78,5 do 12,8 tys. zł.
Wynik sprzedażowy agencji poszedł w dół ze 128,8 tys. zł zysku do 89,5 tys. zł straty. Natomiast m.in. dzięki wsparciu z tarcz pozostałe wyniki rentowności poprawiły się: zysk brutto wzrósł z 72,5 do 112,6 tys. zł, a zysk netto - z 4,8 do 33,3 tys. zł.
Udziałowcy firmy zdecydowali, że jej zeszłoroczny zysk netto zasili kapitał zapasowy.
Dołącz do dyskusji: 24/7 Communication z większym zyskiem, wpływy 1,3 proc. w dół