SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oknoplast w nowej kampanii opowiada o świadomości ekologicznej

Oknoplast rozpoczyna wizerunkową kampanię digitalową, skierowaną do młodszej grupy odbiorców, która wykazuje coraz większą świadomość ekologiczną. 

Kampania Oknoplast będzie emitowana w internecie oraz na kanałach społecznościowych marki. Dodatkowo zaplanowano działania PR, mające na celu budowanie świadomości odpowiedzialności społecznej i ekologicznej wśród konsumentów. Wideo promocyjne zostało stworzone przez zespół marketingu marki i dostępne już m.in. na YouTube, TikTok.

- Po raz kolejny Oknoplast odchodzi od tradycyjnego przedstawiania firmy produkującej okna. Zamiast koncentrować się na technicznych aspektach naszych produktów i procesu ich powstawania, chcemy pokazać ich rolę w budowaniu lepszej przyszłości. Zdajemy sobie sprawę, że młodsze pokolenie oczekuje od nas odpowiedzialności – nie tylko dziś, ale i w przyszłości – mówi Jonasz Wiercioch, marketing manager Oknoplast.

Dołącz do dyskusji: Oknoplast w nowej kampanii opowiada o świadomości ekologicznej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zawiedzony
Typowy błąd strategiczny w tworzeniu tego spotu.
Cel:
- budujmy przywiązanie do nowej grupy docelowej, jaką jest Pokolenie Z.
- poszerzmy nasz Target Group o Pokolenie Alpha i ZET
- czytamy w raportach ESG globalnych że Zetki "DEKLARUJĄ" ekologizację, postawę Green Eco

To tworzymy spot gdzie pokażemy młodych ludzi, pokażemy wartości eko i nas zapamietają na lata. Ten młody człowiek pokazany w spocie będzie odbiorcą Oknoplast za 15 lat najwcześńiej (kiedy będzie budował dom). Wtedy będzie być może hype na bycie smart, a nie ekologizację! Tak już się dzieje teraz!!!! Przy inflacji, wojnach, konfliktach politycznych, wartości eko stają się złudne dla wszystkich generacji!!!!

Nie wiem jaki cel tego spotu? HR-owy chyba głównie?

0 0
odpowiedź
User
Zawiedzony
Typowy błąd strategiczny w tworzeniu tego spotu.
Cel:
- budujmy przywiązanie do nowej grupy docelowej, jaką jest Pokolenie Z.
- poszerzmy nasz Target Group o Pokolenie Alpha i ZET
- czytamy w raportach ESG globalnych że Zetki "DEKLARUJĄ" ekologizację, postawę Green Eco

To tworzymy spot gdzie pokażemy młodych ludzi, pokażemy wartości eko i nas zapamietają na lata. Ten młody człowiek pokazany w spocie będzie odbiorcą Oknoplast za 15 lat najwcześńiej (kiedy będzie budował dom). Wtedy będzie być może hype na bycie smart, a nie ekologizację! Tak już się dzieje teraz!!!! Przy inflacji, wojnach, konfliktach politycznych, wartości eko stają się złudne dla wszystkich generacji!!!!

Nie wiem jaki cel tego spotu? HR-owy chyba głównie?

0 0
odpowiedź
User
Justyna
Tutaj przelecisz osiemanstolatkę Z𝗡𝐀𝐌𝗖𝗜𝐄.𝗣𝐋
0 0
odpowiedź