SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ringier Axel Springer rusza z nową usługą reklamową. W ofercie 130 e-sklepów

Retail Media Network (RMN) to sieć reklamowa tworząca nową usługę na rynku e-commerce. Sklepom pozwala budować nowy kanał przychodowy, a producentom i markom udostępnia nowe formy promocji zwiększające sprzedaż. Do programu dołączyło 130 sklepów, kolejne czekają na integrację z siecią.

Według szacunków WARC w 2024 roku wartość rynku retail media wyniosła 153,3 mld dolarów. Jak prognozuje OC&C w samej Europie osiągnie on 30 mld euro do 2028 roku, co oznaczać będzie ponad dwukrotny wzrost w ciągu najbliższych 4 lat.

– Rynek retail media niezwykle dynamicznie się rozwija. Żaden pojedynczy sklep nie jest w stanie samodzielnie sprostać oczekiwaniom reklamodawców, którzy poszukują jednego, zintegrowanego miejsca zakupu. Jesteśmy przekonani, że tylko poprzez współpracę i połączenie sił sklepów internetowych, możemy stworzyć silną sieć retail mediową, która zjednoczy wszystkie podmioty e-commerce, adresując w pełni potrzeby rynku – mówi Jovan Protic, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Dla sklepów internetowych RMN jest programem partnerskim, który zapewni stałe, nowe źródło przychodów niekolidujące z innymi działaniami. Dołączając do sieci, sklepy zyskają gwarancję wsparcia Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska w pozyskiwaniu dodatkowych budżetów. Kampanie reklamowe będą emitowane w zaimplementowanych na powierzchniach sklepów formatach retail media. RMN dla sklepów to także bezpłatny ruch, który zwiększa zaangażowanie i konwersję.

Reklamodawcy z usług oferowanych przez RMN będą mogli skorzystać już w czerwcu. Zyskają nowe na polskim rynku narzędzie, które połączy inventory reklamowe, oferowane przez podmioty e-commerce, z technologią oraz możliwościami retargetingowymi RASP.

– Jako wiodąca firma mediowo-technologiczna wykorzystujemy nasze atuty i tworzymy społeczność łączącą retailerów i producentów, konsolidując rynek e-commerce – tłumaczy Jan Buze. – Wspólnie tworzymy niedostępne do tej pory na rynku rozwiązania reklamowe, które oferują markom realny wpływ na codzienne decyzje zakupowe konsumentów – mówi Jan Buze.

Proces przystąpienia do programu RMN został maksymalnie ułatwiony. Podstawowe wdrożenie odbywa się bez konieczności angażowania zespołów technologicznych sklepów. Obecność w sieci jest także całkowicie bezpłatna.

– Wystarczy poświęcić kilkanaście minut na podstawową integrację. Customizacją, dopasowaniem do ekosystemu i obsługą zajmuje się już zespół po stronie RASP, oczywiście w porozumieniu z partnerem – tłumaczy Jan Buze.

Retail Media Network opiera się na sprawdzonej i stale rozwijanej technologii, która od lat wspiera efektywną monetyzację powierzchni reklamowych w e-commerce. Sklepy, które dołączą do końca maja br., zyskają preferencyjne warunki współpracy.

Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer rusza z nową usługą reklamową. W ofercie 130 e-sklepów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grześ Grzegorzewski z Faktu
A co z odszkodowaniami dla byłych pracowników za mobbbing i wyzysk?
2 0
odpowiedź
User
Sirt
Trochę zrzynka z rozwiązań które wp ma od lat
1 1
odpowiedź
User
Sirt
Trochę zrzynka z rozwiązań które wp ma od lat
0 1
odpowiedź