Robert Krosnowski w Kantarze
Robert Krosnowski obejmuje stanowisko head of commercial excellence w Kantar Insights. Będzie odgrywać kluczową rolę we wzmacnianiu działań komercyjnych agencji, usprawnianiu procesów sprzedażowych oraz budowaniu kultury komercyjnej.

W nowej roli Robert Krosnowski odpowiada za rozwój standardów komercyjnych oraz usprawnianie wewnętrznych procesów w Kantarze. Wspiera je w tworzeniu spójnych ofert, a równolegle odpowiada za wdrażanie i promocję nowych elementów produktowej oferty Kantar na rynku.
Zobacz: Piotr Ciąćka odchodzi z Kantar Polska
Krosnowski dołączył do Kantara w połowie 2011 roku, kiedy agencja działała pod brandem Kantar TNS. Zaczynał jako senior research executive, w kolejnych latach awansował na account managera i account directora.
Po zmianie afiliacji na Kantar, Krosnowski odpowiadał za dalszy rozwój agencji m.in. w roli business development director. Od stycznia ubiegłego roku pełnił funkcję strategic consulting director. Zajmował się rozwojem oferty usług doradztwa strategicznego i pozyskiwanie nowych klientów, głównie w obszarach technologii, e-commerce i usług finansowych.
Dołącz do dyskusji: Robert Krosnowski w Kantarze
Kultura komercyjna, serio?