Kampania reklamowa firmy Lexus, twierdząca że jej samochody są przyjazne środowisku, została zakazana przez brytyjskiego regulatora rynku medialnego Ofcom.
Firma Pepsi została jednym z największych sponsorów planowanego na 7 lipca koncertu Live Earth.
Popularny magazyn o tematyce muzycznej 'Billboard' pojawi się w tym tygodniu w wersji rosyjskiej.
Firma Lexus uruchomiła nową kampanię reklamową w Nowym Jorku, Los Angeles i San Francisco, która promuje model RX 350.
Sirius Satellite Radio otrzymało na wyłączność prawa do radiowego przekazu satelitarnego z każdego meczu tegorocznych koszykarskich mistrzostw ligi uniwersyteckiej NCAA.
Rolling Stone uświetni przypadającą w tym roku czterdziestą rocznicę istnienia pisma trzema jubileuszowymi wydaniami.
Odbiorniki do cyfrowego radia HD będą sprzedawane w sklepach Wal-Mart - największego detalisty na świecie.
Stacje telewizyjne NBC zaoferują lokalne serwisy zawierające informacje, pogodę, sport i rozrywkę w Transit TV – telewizji nadającej w autobusach w Los Angeles.
Firma UPS nadal będzie oficjalnym dostawcą ekspresowym wyścigów NASCAR. Umowę przedłużono do sezonu wyścigowego w 2011 roku.
Czytelnicy latynoskiej prasy w USA są bardzo rozdrobnieni.
Zapisz się do newslettera