„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. Wszystkie tytuły na minusie
W maju 2015 roku wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które pozostało liderem zestawienia. Ostatnie miejsce zajął wydawany od paru miesięcy „Dobry Tydzień”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2015 roku względem maja 2014 roku zmalała o 7,52 proc. i wyniosła 526 994 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,35 proc. do 297 963 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 210 482 egz., po spadku o 6,88 proc.
Warto dodać, że ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W maju br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 139 777 egz.
Wirtualnemedia.pl | maj | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 708 587 | 526 994 | 526 994 | 729 878 | 569 871 | 569 871 |
Twoje Imperium | 408 709 | 297 963 | 297 963 | 405 172 | 311 512 | 311 512 |
Rewia | 311 838 | 210 482 | 210 482 | 318 925 | 226 042 | 226 042 |
Świat & Ludzie | 293 397 | 186 915 | 186 915 | 302 462 | 196 414 | 196 414 |
Na Żywo | 282 935 | 171 584 | 171 584 | 273 722 | 175 755 | 175 755 |
Dobry Tydzień | 241 200 | 139 777 | 139 777 | - | - | - |
Również w porównaniu do kwietnia br. wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 11,16 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | maj | kwiecień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 708 587 | 526 994 | 526 994 | 725 813 | 548 000 | 548 000 |
Twoje Imperium | 408 709 | 297 963 | 297 963 | 412 417 | 305 515 | 305 515 |
Rewia | 311 838 | 210 482 | 210 482 | 316 668 | 221 142 | 221 142 |
Świat & Ludzie | 293 397 | 186 915 | 186 915 | 299 448 | 200 498 | 200 498 |
Na Żywo | 282 935 | 171 584 | 171 584 | 294 675 | 193 140 | 193 140 |
Dobry Tydzień | 241 200 | 139 777 | 139 777 | 249 906 | 142 547 | 142 547 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. Wszystkie tytuły na minusie