Zmiany w "Semestrze"
"Przeciek kontrolowany" o zmianach w "Semestrze"
Ogólnopolski Miesięcznik Studencki "Semestr" rozpoczął specjalną kampanię promocyjną "Przeciek kontrolowany" informującą o znaczących zmianach w piśmie, które nastąpi od 17 stycznia 2005.
Wtedy też miesięcznik pojawi się pod nową nazwą "Magazyn Studentów Semestr", z nowym logiem i bardziej nowoczesną i przejrzystą szatą graficzną.
Magazyn otrzyma nową formułę redakcyjną, z 4 wiodącymi działami: Na studiach (dział poświęcony bieżącym wydarzeniom studenckim, działalności organizacji studenckich itp.), Na luzie (dział lifestylowy), Na serio (dział społeczny), Na fali (dział kulturalny).
Ze zmianami wiążą się nowe pakiety reklamowe i możliwości kreowania marki na łamach pisma.
Nowe pakiety reklamowe zostały pilotażowo zastosowane już w wydaniu grudniowym - największy z nich (Patron Wydania) wykupił SIMPLUS.
Magazyn nadal rozprowadzany będzie bezpłatnie w 52 miastach Polski w nakładzie 80 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w "Semestrze"