Zmiany na żółtych stronach Rzeczpospolitej
Od najbliższego poniedziałku zmieni się layout i zawartość 'Prawa co dnia', czyli tzw. żółtych stron 'Rz'. Zmiany są planowane także w dodatku 'Dobra Firma'.
„Prawo co dnia” ukazywać się będzie od poniedziałku w tzw. formacie kompaktowym, czyli o połowę mniejszym niż teraz. Dodatek zostanie uporządkowany tematycznie. Wprowadzony zostanie podział na sekcje, a codziennie przynajmniej jedna kolumna będzie poświęcona podatkom i prawu pracy. Jednocześnie zachowane zostaną wszystkie stałe pozycje żółtych stron.
Zmiany obejmą także dodatek „Dobra Firma”. W poniedziałki i czwartki będzie on poświęcony podatkom i rachunkowości, w środy i piątki w „Dobrej Firmie” przeczytać będzie w nim można przeczytać o prawie pracy, składkach ZUS, wynagrodzeniach i świadczeniach dla pracowników, zaś we wtorki nadal będą poruszane tematy prawa gospodarczego, ale wzbogacone m.in. o porady dotyczące funduszy unijnych.
- Zmiany są odpowiedzią na oczekiwania naszych czytelników. Dzięki nim
żółte strony oraz Dobra Firma będą jeszcze bardziej użyteczne, przejrzyste i otwarte na potrzeby czytelników – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Blajer, kierownik Działu Prawa i Podatków "Rzeczpospolitej", który szefował zespołom obu dodatków przygotowującym zmiany.
Odświeżeniu „Prawa co dnia” i „Dobrej Firmy” towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która ruszy 26 marca. Obejmie ona telewizję (TVP, TVN24), prasę (Polityka, Forum, Wprost) oraz Internet (Wirtualna Polska). Kreację przygotowała agencja Koledzy & Strategia Kreacja, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Zmiany na żółtych stronach Rzeczpospolitej