Zbigniew Gajewski za Jacka Barankiewicza prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Nowym prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy został Zbigniew Gajewski, który funkcję tę będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem dyrektora generalnego organizacji. Liczbę członków zarządu związku zmniejszono do sześciu, zaś do Komisji Etyki Reklamy powołano Natalię Suską z Neurohm i dr Jarosława Kończaka z Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, powołując nowy zarząd organizacji, zdecydowało o zmniejszeniu jego składu osobowego z 9 do 6 członków oraz połączeniu funkcji prezesa zarządu i dyrektora generalnego.
Nowym prezesem zarządu został Zbigniew Gajewski, pełniący od 1 października ub.r. stanowisko dyrektora generalnego Rady Reklamy. W fotelu prezesa zastąpił on Jacka Barankiewicza.
- Od 12 lat nasza organizacja udowadnia konsumentom i regulatorom, że biznes jest w stanie poprzez samoregulację działać etycznie i odpowiedzialnie. Chcemy to robić nadal i stale zwiększać nasz wpływ na treść przekazów reklamowych w Polsce. Musimy dotrzeć do nowych branż i reklamodawców. Nowe wyzwania wiążą się również z cyfryzacją komunikacji marketingowej. Różnorodne kompetencje oraz bogate doświadczenie nowych członków zarządu pozwala mi wierzyć, że potrafimy im sprostać. Czeka nas dużo pracy, ale jesteśmy optymistami - zapowiada Zbigniew Gajewski.
W skład nowo powołanego zarządu weszli również Marcin Bogłowski - dyrektor działu badań i rozwoju w TVN Media, Iwona Jacaszek-Pruś - dyrektor ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej i członek zespołu zarządzającego firmą, Magdalena Osińska - dyrektor działu prawnego w Polskiej Federacji Producentów Żywności Związek Pracodawców, Rajmund Tochwin - członek zarządu Tarsago Media Group oraz Robert Wielgo - członek zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy powołało również dwóch nowych arbitrów Komisji Etyki Reklamy. Do 30-osobowego grona ekspertów oceniających przekazy reklamowe dołączyli: Natalia Suska, dyrektor działu analiz w Neurohm oraz dr Jarosław Kończak, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.
Dołącz do dyskusji: Zbigniew Gajewski za Jacka Barankiewicza prezesem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy