SharkNinja z pierwszą kampanią tv w Polsce
Marka SharkNinja wystartowała z pierwszą kampanią na polskim rynku, która składa się ze dwóch spotów telewizyjnych poświęconych produktom SharkNinja oraz działań w social mediach marki
Kampania marki ma służyć wzmocnieniu komunikacji SharkNinja na lokalnym rynku. Działania reklamowe potrwają do końca 2024 roku, a w ich ramach przygotowano spoty poświęcone sprzętom Shark oraz Ninja.
Celem kampanii jest przybliżenie produktów z portfolio lokalnemu konsumentowi, dlatego w spocie poświęconym marce Shark klienci mogą zobaczyć produkty takie jak bezprzewodowy i samoopróżniający się odkurzacz pionowy Shark Detect Pro (IW3611), który rewolucjonizuje sprzątanie. Spot poświęcony Ninja zapoznaje z kolei polskiego konsumenta z air fryerem Double Stack XL (SL400), dzięki któremu gotowanie staje się przyjemnością.
W listopadzie tego roku marka SharkNinja wystartowała także z lokalnymi odsłonami stron internetowych dla obu rodzin produktów. Z miesiąca na miesiąc marka znacząco zwiększa też dostępność produktów w Polsce. Flagowe produkty SharkNinja, takie jak odkurzacz Shark Detect Pro, Airfryer Double Stack XL czy suszarko-lokówka Shark FlexStyle są dostępne w najpopularniejszych sieciach handlowych, m.in. Media Expert, RTV Euro AGD czy w oficjalnym sklepie internetowym SharkNinja na Allegro.
Dołącz do dyskusji: SharkNinja z pierwszą kampanią tv w Polsce