Znany szef kuchni reklamuje Sokołów. "Smak zaczyna się od mięsa"
„Smak zaczyna się od mięsa!” – pod tym hasłem wystartowała kampania marketingowa firmy Sokołów. W spotach pojawia się popularny szef kuchni – Pascal Brodnicki. Kampania ma charakter wielokanałowy i ogólnopolski.
W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa – mówi Maciej Częścik, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu. – Jako odpowiedzialny producent, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wymagających, świadomych konsumentów, dbamy o jakość naszego surowca na każdym etapie produkcji. Od pokoleń współpracujemy z polskimi hodowcami w ramach programu „Razem w Przyszłość”, który realizujemy już od ponad 20 lat. Naszym priorytetem jest także dbałość o dobrostan zwierząt. Mięsa i produkty marki Sokołów przechodzą ponadto rygorystyczną kontrolę jakości na wszystkich etapach produkcji, aby spełnić najwyższe standardy. W naszym różnorodnym i szerokim asortymencie każdy konsument znajdzie coś dla siebie, a dzięki sprawnie działającemu modelowi dystrybucji zapewniamy łatwą i szeroką dostępność produktów, z gwarancją zachowania świeżości i jakości.
W spotach emitowanych w ramach kampanii, o jakości mięsa Sokołów mówi Pascal Brodnicki – polski kucharz, znany z telewizyjnych programów kulinarnych oraz książek. Od lat dzieli się on swoją wiedzą na temat gotowania i promuje zdrowe, smaczne jedzenie. – Styl gotowania Pascala łączy w sobie pasję do prostoty z dbałością o detale, a jego dania często charakteryzują się nowoczesnym podejściem do klasycznych smaków – podkreśla Maciej Częścik. – Taka idea jest nam bardzo bliska, dlatego to właśnie Pascal pojawia się w naszej kampanii jako kulinarny autorytet.
W kampanijnych materiałach zaprezentowane jest także nowe logo Sokołowa. Jest ono uwspółcześnioną, uproszczoną i bardziej czytelną wersją poprzedniego znaku firmowego. Pojawiają się również opakowania w nowej identyfikacji wizualnej. Ich szata graficzna jest ujednolicona i odświeżona.
Kampania „Smak zaczyna się od mięsa” jest prowadzona w szeroko zasięgowych mediach ogólnopolskich: wiodących stacjach telewizyjnych, radiowych, kanałach digital i prasie branżowej.
Pascal Brodnicki wcześniej występował m.in. w kampanii promującej pstrąga , promował też sieć sklepów Aldi.
Dołącz do dyskusji: Znany szef kuchni reklamuje Sokołów. "Smak zaczyna się od mięsa"