SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spektakularna ekspozycja Rainbow: Ikoniczne budynki Poznania w sąsiedztwie Starego Rynku

Poznań zyskał nową atrakcję w postaci imponującego muralu i reklamy Rainbow, zlokalizowanych przy ul. Garbary i Estkowskiego. Ekspozycję przygotował Braughman Group Media, a jej efekty zachwycają przechodniów oraz mieszkańców miasta.

fot. Braughman Group Media fot. Braughman Group Media

Dlaczego murale i OOH to skuteczna forma reklamy?

Murale, szczególnie w połączeniu z reklamą zewnętrzną (OOH), stanowią wyjątkową formę promocji, która przyciąga wzrok i zapada w pamięć. Wielkoformatowe malowidła, umieszczone w strategicznych miejscach miasta, potrafią zaskoczyć i zaciekawić przechodniów, tworząc silniejsze związki z marką. Taka forma reklamy nie jest nachalna, a jednocześnie efektywnie dociera do szerokiego grona odbiorców, wzbogacając przestrzeń miejską o elementy sztuki i kultury.

Szczegóły realizacji artystycznego muralu

Malowanie muralu trwało 12 dni, podczas których 13 osób pracowało nad stworzeniem tego dzieła na elewacji o powierzchni około 580 m². Do wykonania muralu zużyto około 110 litrów farby. Co ciekawe, cała praca była wykonywana ręcznie, przy użyciu pędzli i wałków.

- Pracując przy projekcie reklamy musieliśmy wziąć pod uwagę kilka istotnych zmiennych. Z jednej strony świetną lokalizację, czyli samo centrum Poznania, z drugiej strony chcieliśmy, aby nasza kreacja jak najlepiej współgrała z projektem przedstawiającym perełki miasta. Udało nam się to dzięki kilku sprytnym zabiegom graficznym, jednocześnie pozostając w radosnej w konwencji beztroskich wakacji z Rainbow. Projekt jest efektem współpracy z agencją reklamową Twin - podkreśla Radomir Świderski, marketing manager, Rainbow.

 

Wyzwania i techniki

Prace nad muralem wymagały precyzji i zastosowania różnych technik, aby pokonać nierówności elewacji. Malowanie linii prostych wymagało użycia poziomic i sznurków traserskich, które pomogły w uzyskaniu dokładnych odwzorowań.

 

Artystyczne i kreatywne podejście

Autorem grafiki przedstawiającej perełki architektoniczne Poznania, idealnie wpisującej się w klimat miasta, jest Karol Dziewulski z Braughman Group Media. Za layout kampanii odpowiada klient Rainbow, co gwarantuje spójność i harmonię z wizją marki.

Nowa ekspozycja w Poznaniu to doskonały przykład, jak murale i reklamy OOH mogą skutecznie przyciągnąć uwagę i wpisać się w miejską przestrzeń, tworząc niezapomniane wrażenia. Przemyślane działania Braughman Group Media po raz kolejny pokazują, że reklama może być zarówno efektywna, jak i artystycznie inspirująca.

 

Dołącz do dyskusji: Spektakularna ekspozycja Rainbow: Ikoniczne budynki Poznania w sąsiedztwie Starego Rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl