SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żabka tnie usługi. Z czego już nie skorzystamy?

Sieć sklepów Żabka poinformowała klientów o planowanym zakończeniu niektórych wprowadzonych usług. Dotyczą m.in. płatności czy benefitów z aplikacji Żaapka. Kiedy zmiany wchodzą w życie? – Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania – przekazało w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabka Polska.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Na przestrzeni ostatnich lat w Żabce pojawiło się sporo nowych rozwiązań i funkcjonalności dla klientów – wystarczy wymienić usługi kurierskie, bezobsługowe sklepy czy aplikację mobilną Żaapka.

Zobacz: Żabka wykorzystała robota do dostawy zakupów

Koniec niektórych usług Żabki

Teraz sieć postanowiła zrezygnować z części oferowanych benefitów i usług.

Tylko do połowy czerwca ma działać usługa płatności Żabka Pay w aplikacji mobilnej. Firma wprowadziła ją na rynek w połowie 2020 r. W aplikacji Żappka klient musiał podłączyć kartę płatniczą, a następnie zabezpieczyć ją numerem PIN, skanem twarzy lub odciskiem palca. To pozwalała na płacenie w Żabkach bez konieczności posiadania karty czy gotówki. Żabka Pay zostanie wyłączona po 16 czerwca.

Zgodnie z informacjami rozsyłanymi do klientów, niebawem zniknąć ma między innymi funkcja przelewania punktów z aplikacji mobilnej – Żaapsów. Dotąd działało to tak, że na kupując z aplikacją, klient dostawał Żaapsy, które mógł wydać na produkty czy usługi w Żabce lub podzielić się nimi ze znajomymi. Jak podaje jednak detalista: „Funkcjonalność Przelewu Żappsów jest dostępna dla Uczestników w Aplikacji do dnia 31.07.2024 roku, a po upływie tego terminu zostanie zdezaktywowana”. Z końcem lipca zostaną zdezaktywowane także wszystkie aktywowane kupony w Żaapce.

„Pod nóż” idą także subskrypcje produktów – takich jak cola czy kawa. Żabka podaje, że z końcem czerwca subskrypcje przestaną być odnawiane. Tak więc nie skorzystamy już np. z Kawonamentu, który trafił do oferty Żabki jesienią 2022 roku. W grudniu ubiegłego roku sieć podniosła ceny abonamentów, najtańszy po podwyżce kosztuje 19,99 zł.

Z Żabki znikną także inne funkcjonalności i usługi: 
   • Żabu (gra mobilna w aplikacjimobilnej, wprowadzona w grudniu 2022 roku),
   • Żappka Post (umożliwiająca śledzenie zamawianych paczek i ich odbiór w sklepach sieci),
   • historia Żappsów (punktów zdobywanych za lojalność),
   • zmianie ulegną też zasady wejścia do sklepów Nano

Nowy regulamin wchodzi w życie 27 maja tego roku.

Zobacz: Grupa Żabka z nową aplikacją do dostaw zakupów. Dwa sklepy online w jednym

Jak sieć wyjaśnia zmiany?

- Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jak najbardziej pozytywnymi doświadczeniami związanymi z korzystaniem z Żappki, dlatego regularnie dokonujemy kompleksowych przeglądów i rozwijamy funkcjonalności dostępne dla jej użytkowników. Po dokładnej analizie zdecydowaliśmy o tymczasowym wyłączeniu lub gruntownej przebudowie niektórych modułów aplikacji - Żabka Pay, Żabka Post, subskrypcji, kuponów, przelewu żappsów, Żabu oraz Żabka Nano. Wprowadzone zmiany pozwolą zapewnić naszym klientom jeszcze wyższy poziom wygody oraz lepszą użyteczność aplikacji, w odpowiedzi na ich oczekiwania – przekazało w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabka Polska.

Żabka ma w Polsce przeszło 10 tysięcy sklepów oraz około 50 punktów bezobsługowych Żabka Nano.

Dołącz do dyskusji: Żabka tnie usługi. Z czego już nie skorzystamy?

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miz
Zrezygnowałem z tej apki jak zaczęli wymagać numeru telefonu. Najpierw chcieli. żeby go dodać dobrowolnie i kusili jakimiś bonusami, a potem stwierdzili, że zmiana regulaminu i albo podasz numer do spamowania, albo koniec.
Teraz widzę dalsze psucie idzie, a Żabka obok mnie ma trzeciego francyzobiorcę w ciągu 2 lat...
22 1
odpowiedź
User
dlg
Czyżby Żabka się zwijała? Czy przeinwestowała?
12 2
odpowiedź
User
tele
Dlaczego usuwają historię punktów?
11 0
odpowiedź