TVP2 nowym liderem, spadki oglądalności TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Sanatorium miłości”. Na pozycję lidera oglądalności wśród stacji awansowała TVP2, która wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 16 do 22 stycznia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,52 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,88 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 16 stycznia na antenie stacji obejrzało 2,93 mln widzów (24,83 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,10 mln widzów (emisja 20 stycznia; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 7 pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,08 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 12. były „Wydarzenia” Polsatu (1,71 mln; czwartek).
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia program „Sanatorium miłości”, który w Jedynce 22 stycznia oglądało 2,35 mln widzów (20,74 proc. udziału).
Czwarty był jeden z odcinków „The Voice Senior”. Audycję w TVP2 w sobotni wieczór obejrzało 2,31 mln widzów (SHR% na poziomie 21,82 proc.). Czołową piątkę uzupełnia serial „Na dobre i na złe” z 18 stycznia (2,23 mln widzów w Dwójce; 18,81 proc. udziału).
TVP2 nowym liderem
Udział liderującej Dwójki wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,07 proc. Wynik stacji zwiększył się o 0,28 pkt. proc. Kanał na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
Na drugą lokatę spadła TVP1, która miała 8,48 proc. udziału (spadek o 1,33 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,22 proc. (bez zmian). Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,91 proc. (+ 0,32 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,41 proc. do 33,68 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był kanał TVN24, którego udział spadł o 0,34 pkt. proc. do 5,23 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 5,02 proc. udziału; - 0,11 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 12. miejsce spadł Polsat News (1,77 proc.; w dół 0,13 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP2 nowym liderem, spadki oglądalności TVN24, TVP Info i Polsat News. „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami