SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wyjątkowa reklama w "Metropolu"

Hewlett-Packard "opakował" dziennik Metropol w siedmiu krajach

W środę Metropol został "opakowany" reklamą firmy Hewlett-Packard. Reklama została opublikowana w ramach międzynarodowego kontraktu grupy Metro International, wydawcy dziennika. Umowa na tzw. MetroWrap obejmuje siedem krajów: Polskę, Holandię, Szwecję, Danię, Finlandię, Węgry oraz Grecję.
 
Jest to największy, jak do tej pory, kontrakt międzynarodowy grupy Metro na tę formę reklamy oraz najszybciej zrealizowany w historii wydawcy. Od momentu rezerwacji do publikacji reklam w siedmiu państwach upłynął zaledwie tydzień. MetroWrap HP w pozostałych krajach, poza Polską, jest realizowany w tym samym czasie.

Reklamę Hewlett-Packard zobaczy 5 milionów czytelników dziennika, w wieku 18-35 lat, podróżujących rano do pracy lub na uczelnie*. Celem kampanii jest wsparcie działalności promocyjnej firmy w poszczególnych krajach poprzez międzynarodowe budowanie wzrostu świadomości marki Hewlett-Packard.

Hewlett-Packard jest istotnym klientem poszczególnych wydań grupy Metro International, wydawcy Metropolu. Jednak pierwszy raz firma podpisała kontrakt międzynarodowy z grupą. Dzięki temu weszła na rynki, na których wcześniej nie była obecna.

Zakupem mediów do tej kampanii zajął się ZenithOptimedia, a kreację adaptowała lokalnie agencja Publicis.

Metropol daje wyjątkową możliwość wsparcia międzynarodowych marek; oferuje przeprowadzenie międzynarodowych kampanii klientom, którzy znajdują się w Polsce, a chcą dotrzeć ze swoją ofertą do młodych mieszkańców wielkich aglomeracji miejskich w innym kraju. Metropol tym różni się od innych tytułów prasowych.

Firmy mogą zamówić w Polsce reklamę swoich produktów, a ona ukaże się w wydaniach dziennika grupy Metro International na całym świecie.

Już od 2 listopada br. Metropol będzie dystrybuowany codziennie we wszystkich największych, liczących ponad 300 tys. mieszkańców, miastach w Polsce. Dzięki planowanemu nakładowi - średnio 252 tysiące egzemplarzy, bez zwrotów - Metropol dostanie się do czołówki ogólnopolskich dzienników oraz zostanie pierwszą, ukazującą się codziennie, gazetą rozdawaną bezpłatnie.

Dołącz do dyskusji: Wyjątkowa reklama w "Metropolu"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl