SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Wprost" liderem wśród tygodników

Zmniejszyły się wpływy reklamowe największych tygodników opinii.

W lutym 2006 roku "Wprost" miał największe wpływy na rynku reklamowym tygodników – wynika z danych Expert Monitor. Magazyn wydawnictwa AWR "Wprost" zarobił ponad 5,6 mln złotych.

Drugie miejsce zajął "Newsweek", który zanotowała ponad milionowy spadek przychodów z reklam.  Słabsze wyniki zanotowała również trzecia "Polityka".

Warto podkreślić spory wzrost przychodów tygodnika z programem telewizyjnym "Tele Tydzień".

 


II.2006
TOP magazyny Koszt [zł]
Razem: monitorowane magazyny 122 126 326 zł
WPROST 5 684 895 zł
NEWSWEEK POLSKA 5 327 586 zł
POLITYKA 5 318 365 zł
TELE TYDZIEŃ 4 467 385 zł
VIVA 4 035 621 zł
GALA 3 496 062 zł
PRZYJACIÓŁKA 3 213 770 zł
CLAUDIA 3 025 738 zł
NAJ 2 742 311 zł
TWÓJ STYL 2 633 034 zł

 


II.2005
TOP magazyny Koszt [zł]
Razem: monitorowane magazyny 121 309 445 zł
POLITYKA 7 001 890 zł
NEWSWEEK POLSKA 6 647 450 zł
WPROST 6 311 157 zł
VIVA 3 985 741 zł
TELE TYDZIEŃ 3 537 913 zł
PRZYJACIÓŁKA 3 285 653 zł
CLAUDIA 3 116 132 zł
GALA 2 938 496 zł
TELE MAGAZYN 2 528 500 zł
PANI DOMU 2 351 870 zł
TWÓJ STYL 2 233 095 zł


 
źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Dołącz do dyskusji: "Wprost" liderem wśród tygodników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl