„Wiosną kopce na stołach rosną” w spocie promującym Kopiec Kreta Dr. Oetkera (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamująca ciasto i babeczki Kopiec Kreta (produkowane przez Dr. Oetker Polska). Akcja jest prowadzona pod hasłem „Wiosną kopce na stołach rosną”.
Kampania ciasta i babeczek Kopiec Kreta przekonuje, że świetnie nadają się one jako poczęstunek podczas wiosennych spotkań w gronie przyjaciół i rodziny.
W ramach akcji 10-sekundowy spot od 1 marca jest nadawany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych w czasie największej oglądalności.
Ponadto na stronie Oetker.pl uruchomiono sekcję z pomysłami i radami na nietuzinkowe ciasta i babeczki z wykorzystaniem Kopca Kreta.
Za kreację i produkcję spotu odpowiadała agencja BBDO Düsseldorf, a za zakup mediów - dom mediowy OMD Media Direction.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Wiosną kopce na stołach rosną” w spocie promującym Kopiec Kreta Dr. Oetkera (wideo)