Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak: z LifeTube’a do Gamellon
Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak dołączyły do działu sprzedaży sieci partnerskiej Gamellon obsługującej kanały youtube’owe o grach. Krzymińska pracowała wcześniej m.in. w naEkranie.pl i LifeTube, a Woźniak - w LifeTube i 24/7 Communications.
Weronika Krzymińska jako head of sales odpowiadać będzie w Gamellon za dalszy rozwój działu sprzedaży, koordynację jego pracy oraz działania new businessowe.
Krzymińska jest związana z branżą od 2013 roku - wcześniej pracowała w dziale sprzedaży w portalu naEkranie.pl oraz w LifeTube (również jako head of sales). Wcześniej była związana z Livebrand PR Communications, specjalizuje się w public relations oraz managemencie (odpowiadała za obsługą managerską m.in. Łukasza Jakóbiaka).
Marcelina Woźniak będzie odpowiadać w Gamellon za wsparcie proaktywnej sprzedaży oraz podtrzymywanie relacji z obecnymi i nowymi klientami. Poprzednio przez dwa lata pracowała w LifeTube jako sales executive, odpowiadała za koordynację projektów takich jak Wedel, McDonald’s, Ubisoft i Disney. Wcześniej była związana z agencją public relations 24/7 Communications.
Działająca od 2015 roku sieć Gamellon obsługuje ponad sto kanałów gamingowych (m.in. takich twórców jak Blowek, Stuu Games, Karolek czy Disowskyy), które mają łącznie 19 mln subskrybentów.
Dołącz do dyskusji: Weronika Krzymińska i Marcelina Woźniak: z LifeTube’a do Gamellon