„Warzymy piwo, nie bijemy piany” w kolejnej lubelskiej kampanii Perły (wideo)
Zaczęła się tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez Perłę - Browary Lubelskie), kolejny raz podkreślająca związki marki z Lubelszczyzną. Akcja przebiega pod hasłem „Warzymy piwo, nie bijemy piany”.
Nowy spot Perły pokazuje letnie rozrywki młodych mieszkańców Lubelszczyzny (popijających przy okazji reklamowane piwo), a także plantację chmielu i fabrykę, gdzie jest ono produkowane. Obie dziedziny ma łączyć postępowanie wbrew modom, zgodnie z własnymi zasadami. Podsumowuje to hasło „Warzymy piwo, nie bijemy piany”.
W komunikacji marketingowej Perły od wielu lat akcentowane są silne związki z Lubelszczyzną, odzwierciedlane w haśle głównym wielu kampanii: „Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Mieszkańcy tego regionu po raz pierwszy pojawili się w reklamach latem ub.r. (zobacz szczegóły), natomiast zimą emitowany był spot opowiadający o produkcji piwa Perła, ze sloganem „Bez uczucia się nie da” (więcej na ten temat).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Oprócz działań w mediach, Perła intensyfikuje w tym sezonie swoje aktywności eventowe i sponsorskie. 12 czerwca startuje piąta edycja sztandarowego projektu marki – Kina Perła, czyli cyklu letnich kin plenerowych, które na trzy letnie miesiące zainstalują się w kilkunastu miastach na terenie całego kraju.
Kreacją i produkcją nowego spotu zajęła się agencja Raymond, a za planowanie i zakup czasu reklamowego w telewizji odpowiada dom mediowy MediaOn.
Dołącz do dyskusji: „Warzymy piwo, nie bijemy piany” w kolejnej lubelskiej kampanii Perły (wideo)