SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel TVN uruchomił nową platformę dla reklamodawców

Warner Bros. Discovery wystartował z Olli, autorską platformą planowania i realizacji kampanii reklamowych. - Dzięki tej ofercie odnieśliśmy już pierwsze sukcesy i z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie jej szerzej na rynek – komentuje Ryan Gould, szef sprzedaży reklam cyfrowych w Warner Bros. Discovery.
 

Olli łączy dane, audience intelligence i rozwiązania ad tech, umożliwiając elastyczne planowanie kampanii, ich aktywację i pomiar w całym portfolio treści premium i marek WBD.  

Jak opisuje nadawca, Olli wzmacnia nową, konwergentną ofertę WBD Data-Driven Video, pozwalając na planowanie kampanii reklamowych z optymalnym uwzględnieniem różnorodnych grup docelowych na platformach linearnych i cyfrowych całego portfolio Warner Bros. Discovery.

Ponadto platforma Oil umożliwia optymalizację kampanii w locie (in-flight), co pozwoli jeszcze bardziej dopasowywać treści do grup docelowych i maksymalizować efektywność.

Zobacz: Właściciel TVN ma najwięcej kanałów w Europie. Wysokie pozycje TVP i Polsatu

W trzecim kwartale tego roku testy platformy ma rozpocząć IPG Mediabrands.

- Wraz z wprowadzeniem Olli i Data-Driven Video, Warner Bros. Discovery oferuje przełomowe podejście do tworzenia i realizacji strategii mediowych. Naszym celem jest zapewnienie, że każde połączenie między marką a odbiorcami jest osiągane w najbardziej wydajny i skuteczny sposób na naszych licznych platformach cyfrowych i tradycyjnych - powiedział Ryan Gould, szef sprzedaży reklam cyfrowych w Warner Bros. Discovery. - Dzięki tej ofercie odnieśliśmy już pierwsze sukcesy i z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie jej szerzej na rynek - dodaje.

W całym ub.r. przychody koncernu Warner Bros. Discovery wzrosły z 33,82 do 41,32 mld dolarów. Przy dużo słabszym wzroście kosztów (z 41,19 do 42,87 mld) strata operacyjna zmalała z 8,96 do 3,86 mld, a strata netto - z 7,37 do 3,13 mld dolarów. Natomiast w zeszłym kwartale WBD przy spadku przychodów o 7 proc. zmniejszyło stratę netto do 400 mln dolarów.

Dołącz do dyskusji: Właściciel TVN uruchomił nową platformę dla reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl