SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marka Kupiec w gronie klientów agencji LoveBrands Group

Marka Kupiec dołączyła do klientów agencji LoveBrands Group. Agencja przygotuje strategię, kreację i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej czterech kategorii produktowych, m.in. owsianek Coś na Ząb, płatków zbożowych i kasz. Współpraca jest wynikiem przetargu. 

mat.prasowe mat.prasowe

Współpraca Agencji komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group i marki Kupiec została zaplanowana na 2025 r. Wspomniana agencja odpowiada za nową platformę komunikacji i strategię komunikacji marketingowej marki oraz plan działań marketingowych dwóch pierwszych kategorii: owsianek Coś Na Ząb, a także płatków zbożowych Kupiec. W marcu br. w ramach wspomnianych działań zachęcano konsumentów do odkrycia wspomnianych produktów na nowo – nie tylko na śniadanie. Działania obejmowały PR wsparty współpracą z ekspertami, influencer marketing, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej i śląskiej oraz wsparcie konkursu konsumenckiego – czytamy w komunikacie prasowym.

W kwietniu LoveBrands Group będzie kontynuować działania komunikacyjne dla kategorii kasz, które obejmą kampanię digital m.in. w aplikacjach zakupowych, PR oraz content marketing. – Cieszymy się, że możemy ponownie wspierać markę Kupiec w kształtowaniu nowoczesnego wizerunku i inspirowaniu Polaków do wprowadzania zdrowych nawyków żywieniowych. Dzięki zintegrowanemu podejściu skutecznie budujemy nowy wizerunek grup produktowych, a już niebawem rozpoczynamy kolejne etapy kampanii – mówi Ewelina Pawłowska, Head of Client Service w LoveBrands Group.

Za przygotowanie strategii odpowiada Joanna Niemiec, Vice Chairman Strategy & Communication, a za koncepcję kreatywną – Rafał Leski, Creative Director. Działania koordynuje Ewelina Pawłowska, Head of Client Service w LoveBrands Group. Po stronie marki Kupiec za kampanię odpowiadają Kamila Kurzawa, Dyrektor Marketingu, oraz Marta Wiśniewska, Specjalista ds. Marketingu.

– Kupiec jest polską marką, silnym brandem w kategoriach produktów zbożowych. Nasze produkty dostarczamy na półki sklepowe całego świata. W nowej kampanii podkreślamy rolę tradycyjnych ziaren w naszej diecie, motywując konsumentów do sięgania po zdrowe opcje śniadaniowe, obiadowe, przekąskowe z prostym składem, na bazie tradycyjnych ziaren – wyjaśnia Kamila Kurzawa, Dyrektor Marketingu firmy Kupiec.

LoveBrands Group to agencja komunikacji marketingowej istniejąca na rynku od 2014 roku, która działa w modelu 3600. Tworzy kompleksowe kampanie od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach on i off-line i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Agencja obsługuje zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe. 

W ramach autorskiej koncepcji The Brand New Story, LoveBrands Group skupia się na budowaniu wielopłaszczyznowej historii marki, by dopasować ją nie tylko do zmiennej rzeczywistości, ale również do oczekiwań i potrzeb konsumentów – informuje agencja. 


 

Dołącz do dyskusji: Marka Kupiec w gronie klientów agencji LoveBrands Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl