„Wakacje dla odmiany” w kampanii wakacyjnych podróży z Rainbow (wideo)
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamową swojej oferty Wakacji 2017. Akcję, realizowaną pod hasłem „Wakacje dla odmiany”, przygotowały firmy Fat Baby, Twin i Blueway Com.
- W telewizyjnym spocie widzimy sympatyczną rodzinę, która spragniona jest odpoczynku. Zrażona negatywnymi dotychczasowymi doświadczeniami związanymi między innymi z tłumem na plaży, biegnie, aby zarezerwować sobie wygodne miejsce. Widać, że chcą odmiany od codzienności, by w pełni móc korzystać z Wakacji. Widzowie mogą się w ten sposób dowiedzieć, że po pierwsze z Rainbow mogą najlepiej odpocząć, a po drugie, że dla nich i ich rodzin przygotowaliśmy bardzo atrakcyjne rabaty, jeśli tylko zdecydują się na „odpoczynek dla odmiany” - opisuje kampanię Emilia Bratkowska, dyrektor marketingu w Rainbow.
Akcja reklamowa zaczęła się 10 października. Jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w serwisach VoD), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.
Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby i Twin, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blueway Com.
Dołącz do dyskusji: „Wakacje dla odmiany” w kampanii wakacyjnych podróży z Rainbow (wideo)