SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Jarosława Kuźniara podwoiła przychody i zysk, biuro podróży wyszło na plus

Należąca do Jarosława Kuźniara agencja content marketingowa Kuźniar Media, do której należy m.in. platforma Voice House, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 89 proc. do 3,45 mln zł, prawie dwukrotnie wzrósł też jej zysk netto. Zyskowność poprawiło też prowadzone przez Kuźniara butikowe biuro podróży Fabryka Rozsądku, przy czym jego wpływy zmalały o jedną czwartą.

Jarosław Kuźniar (screen: YouTube/Kuźniar Media)Jarosław Kuźniar (screen: YouTube/Kuźniar Media)

Kuźniar Media działa od 2018 roku, przy czym mocno rozwinęła się od połowy 2020 roku, po tym jak Jarosław Kuźniar pożegnał się z Onetem. Uruchomiono studio podcastowe, gdzie realizowanych jest ponad 20 cyklów dostępnych na platformie Voice House. Część z nich ma partnerów marketingowych, wśród nich są BNP Paribas, Wine Taste, Santander Bank Polska i ING Bank Śląski.

Agencja oferuje też inne usługi marketingowe, takie jak komunikacja w social media, influencer marketing, projekty wideo i szkolenia. W dorobku ma realizacje m.in. dla Warty, UPC Polska, Lancerto, Cisowianki Perlage, Sage, Goong i Nespresso.

Przychody sprzedażowe Kuźniar Mediaw ub.r. poszły w górę z 1,82 do 3,45 mln zł. Równie mocno, też o 89 proc., zwiększyły się koszty operacyjne - z 1,68 do 3,17 mln zł. Wydatki na usługi obce wzrosły z 1,56 do 2,81 mln zł, a na wynagrodzenia - z 85,5 do 304,3 tys. zł.

Prawie dwukrotnie zwiększyły się wyniki rentowności firmy: zysk sprzedażowy ze 144,7 do 274,7 tys. zł, a zysk netto - ze 128,5 do 247 tys. zł.

Wspólnikami w agencji są Jarosław Kuźniar i Magdalena Kuźniar, zeszłoroczny zysk netto zdecydowali się pozostawić w spółce jako kapitał zapasowy.

W poniższych grafikach bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

Covid dalej szkodzi Fabryce Rozsądku

Natomiast w wynikach prowadzonego przez Jarosława Kuźniara butikowego biura podróży Fabryka Rozsądku, działającego pod marką goforworld, nadal odciskały się ograniczenia w turystyce zagranicznej spowodowane przez epidemię. W ub.r. wpływy firmy zmalały z 575,6 do 428,3 tys. zł.

Spółce udało się dużo mocniej ograniczyć koszty operacyjne - z 689,9 do 419,8 tys. zł, dzięki czemu poprawiła rentowność: wynik sprzedażowy wzrósł ze 114,4 tys. zł straty do 8,5 tys. zł zysku, a wynik netto - ze 109 tys. zł straty do 17,7 tys. zł zysku

Przed epidemią Fabryka Rozsądku miała parokrotnie wyższe wpływy (w 2019 roku zanotowała wzrost o 1,8 proc. do 1,62 mln zł), przy czym była na sporym minusie: 2018 rok skończyła z 45,6 tys. zł straty netto, a 2019 rok - ze 188,9 tys. zł straty.

Dołącz do dyskusji: Agencja Jarosława Kuźniara podwoiła przychody i zysk, biuro podróży wyszło na plus

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lis
A kto to jest Kuźniar?
odpowiedź
User
jak
Niesamowicie śmieszne
odpowiedź
User
Pytanie
A biuro prowadzi tak, jak sam podróżował - najpierw zakupy dla swoich turystów, potem używanie zakupionego ekwipunku, a finalnie zwrot zakupionych rzeczy, bo się rozmyślił? Kto w ogóle z nim jeździ???
odpowiedź