W sezonie świątecznym więcej zakupów przez internet
33 procent amerykańskich klientów zamierza w tegorocznym sezonie świątecznym zrobić więcej zakupów w sieci niż przed rokiem.
21 procent Amerykanów planuje więcej zakupów zrobić w tradycyjnych sklepach, a 46 procent nie zamierza pod tym względem niczego zmieniać w porównaniu z zeszłym rokiem - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę Vizu na zlecenie serwisu buySAFE.
Przy dokonywaniu zakupów w sieci, dla 48,1 procenta respondentów najważniejszym czynnikiem jest uznana marka sprzedawcy, polegająca na pewności, że otrzyma się towar, za który się zapłaciło. 37,5 procenta wskazało tutaj na cenę danego produktu, 8,7 procenta na łatwość dokonywania transakcji, a 5,8 procenta na szeroki wybór w sieci.
Z badania wynika również, że 73 procent amerykańskich klientów robiłoby jeszcze więcej zakupów przez internet, gdyby zaoferowano im niższe koszty wysyłki.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: W sezonie świątecznym więcej zakupów przez internet