Użytkownicy serwisów społecznościowych bardziej mobilni
Użytkownicy serwisów społecznościowych posiadają więcej produktów technologicznych i częściej korzystają z cyfrowej rozrywki w porównaniu do internautów, którzy z takich serwisów nie korzystają.
60 procent internautów korzystających z serwisów społecznościowych wysyła i odbiera smsy za pomocą swoich komórek, po 59 procent korzysta z poczty e-mail i szuka informacji w Internecie, 54 procent wysyła i odbiera cyfrowe zdjęcia, a 42 procent gra w gry wideo - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Ipsos Insight.
Dla porównania, wśród badanych internautów, którzy nie korzystają z serwisów społecznościowych, powyższe wskaźniki były o wiele niższe i wyniosły odpowiednio: 25, 42, 39, 29 i 17 procent.
Celem badania firmy Ipsos Insight o nazwie 'PROFILE: Social Networker' było sprawdzenie, jaki wpływ na posiadanie produktów technologicznych, korzystanie z funkcji telefonów komórkowych oraz konsumpcję cyfrowych mediów, ma korzystanie z serwisów społecznościowych przez internautów ze Stanów Zjednoczonych i poza ich granicami.
98 procent amerykańskich użytkowników serwisów społecznościowych posiada odtwarzacz DVD, 89 procent aparat cyfrowy, 77 procent korzysta z oferty telewizji kablowej, 66 procent ma konsolę do gier wideo, a 61 procent odtwarzacz MP3. Tylko w przypadku posiadania odtwarzaczy MP3 wśród respondentów spoza granic USA wskaźnik był wyższy (63 procent). W pozostałych były one wyraźnie niższe: 73 procent dla odtwarzaczy DVD, 78 procent dla aparatów cyfrowych, 54 procent dla telewizji kablowej oraz 45 procent dla konsol do gier wideo.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy serwisów społecznościowych bardziej mobilni