UOKiK: wysokie kary
Kara za reklame zewnętrzną
"Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Cezary Banasiński na podstawie postępowania prowadzonego przez Delegaturę Urzędu w Poznaniu stwierdził stosowanie praktyk monopolistycznych przez firmy reklamy zewnętrznej i nałożył na nie kary pieniężne w wysokości od 11.959 do 125.412 złotych" - podał Urząd w czwartkowym komunikacie, zaznaczając, że decyzja wydana 22 października jeszcze nie jest prawomocna.
Urząd nie otrzymał dotychczas żadnego odwołania.
Z komunikatu wynika, że prezes ukarał Art Marketing Syndicate SA (AMS) karą w wysokości 125.412 zł, Europlakat Polska Sp. z o.o. - 26.195 zł, Stroer Polska Sp. z o.o. - 18.296 zł, Outdoor Promocja Plakatu Sp. z o.o. - 11.959 zł.
Inne
Dołącz do dyskusji: UOKiK: wysokie kary