UM zajmie się obsługą koncernu Energizer także w Polsce
Sieć domów mediowych UM, należąca do IPG Mediabrands, została globalnym partnerem koncernu Energizer. Decyzja marketera dotyczy także Polski.

Dom mediowy UM, należący do grupy IPG Mediabrands, został globalną agencją mediową koncernu Energizer Holdings, Inc., jednego z największych producentów i dystrybutorów m.in. baterii, przenośnego oświetlenia oraz ładowarek.
W efekcie podjętej decyzji, UM zajmie się kompleksową obsługą mediową wszystkich brandów marketera. Współpraca dotyczy takich obszarów jak: strategia, planowanie i zakup mediów, badania oraz analityka mediowa.
W ubiegłym roku UM wygrał obsługę mediową firmy Energizer w Ameryce Północnej. Obecnie marketer poszerzył współpracę na pozostałe rynki, w tym m.in. Wielką Brytanię, Niemcy, Polskę, Danię, Norwegię, Szwecję, Francję, Włochy, Rosję, Egipt i RPA.
Bliższe szczegóły na temat kontraktu nie zostały podane.
Dołącz do dyskusji: UM zajmie się obsługą koncernu Energizer także w Polsce