„Tyskie otwiera nas” zamiast Mecenasa i Mazura w reklamach piwa Tyskie (wideo)
Rusza kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Tyskie otwiera nas”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Televisor, Juice i Zenith.
Reklamy z kampanii pokazują różne osoby w wielu codziennych sytuacjach, które otwierają puszki i butelki piwa Tyskie. Zazwyczaj robią to w otoczeniu bliskich osób, co podkreśla slogan „Tyskie otwiera nas”.
Jest to początek nowego cyklu kreatywnego kampanii piwa Tyskie. Przez poprzednie dwa lata reklamy marki pokazywały przygody Mecenasa i Mazura, bohaterów inspirowanych filmem „CK Dezerterzy”. Latem ub.r. przeprowadzono promocję pod hasłem „Szukaj skarbów!”. Kreacją tych kampanii zajmowała się agencja Bardzo.
Kreację nowej kampanii też zajęła się agencja Bardzo. Spot nakręcił Maciej Sobieraj, wyreżyserował duet Konqubinat, produkcją zajęła się firma OTO Film, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Działania reklamowe będą realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Dołącz do dyskusji: „Tyskie otwiera nas” zamiast Mecenasa i Mazura w reklamach piwa Tyskie (wideo)