Tymbark w nowym kartonie reklamowany „do ostatniej kropli” (wideo)
Ruszyła kampania promująca soki Tymbark (produkowane przez Maspex Wadowice) w nowych kartonowych opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Brainbox i Starcom.

Spot z kampanii podkreśla, że z nowych kartonów soki Tymbark można wygodnie wylewać do ostatniej kropli. W reklamie pokazuje do kobieta nalewająca sok pomarańczowy swojej córce.
Nowe, litrowe kartony różnych wersji smakowych soków Tymbark zostały wprowadzone do sprzedaży miesiąc temu. Zaprojektowała je agencja Well-Rounded Design.
Działania reklamowe Tymbarku obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają agencja Brainbox (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Tymbark w nowym kartonie reklamowany „do ostatniej kropli” (wideo)