TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2016 roku
W 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w 2016 roku wyniósł 0,70 proc., po wzroście w porównaniu do 2015 roku o 4,48 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 7,55 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 6,25 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w ub.r. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 18,75 proc. do 0,13 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
rok | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,67% | 0,70% | 4,48% |
Polsat Play | 0,53% | 0,57% | 7,55% |
TVN Turbo | 0,48% | 0,51% | 6,25% |
Polsat Cafe | 0,38% | 0,41% | 7,89% |
TLC | 0,35% | 0,31% | -11,43% |
Domo+ | 0,12% | 0,16% | 33,33% |
Discovery Life | 0,16% | 0,13% | -18,75% |
Kuchnia+ | 0,09% | 0,10% | 11,11% |
Polsat Food | 0,09% | 0,09% | 0,00% |
Lifetime | 0,02% | 0,07% | 250,00% |
BBC Lifestyle | 0,06% | 0,05% | -16,67% |
E!Entertainment | 0,03% | 0,04% | 33,33% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w ub.r. wyniósł 0,95 proc., po wzroście o 5,56 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,82 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 12,33 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,67 proc. (bez zmian).
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 200 proc. do 0,06 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazły się ex aequo dwie stacje: TLC (0,40 proc. udziału) i Discovery Life (0,15 proc. udziału). Obie anteny zanotowały spadek oglądalności, wynoszący 16,67 proc.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
rok | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,90% | 0,95% | 5,56% |
TVN Turbo | 0,73% | 0,82% | 12,33% |
Polsat Play | 0,67% | 0,67% | 0,00% |
TLC | 0,48% | 0,40% | -16,67% |
Polsat Cafe | 0,39% | 0,39% | 0,00% |
Domo+ | 0,12% | 0,16% | 33,33% |
Discovery Life | 0,18% | 0,15% | -16,67% |
Kuchnia+ | 0,09% | 0,10% | 11,11% |
Polsat Food | 0,10% | 0,10% | 0,00% |
BBC Lifestyle | 0,08% | 0,07% | -12,50% |
E!Entertainment | 0,06% | 0,07% | 16,67% |
Lifetime | 0,02% | 0,06% | 200,00% |
W grudniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w grupie 4+, ex aequo z udziałem na poziomie 0,60 proc., były dwie stacje: Polsat Play (wzrost o 7,14 proc.) i TVN Style (w dół o 13,04 proc.). Z kolei w grupie 16-49 udział liderującego TVN Style zmniejszył się o 9,78 proc. do 0,83 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
grudzień | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
Polsat Play | 0,56% | 0,60% | 7,14% |
TVN Style | 0,69% | 0,60% | -13,04% |
TVN Turbo | 0,46% | 0,49% | 6,52% |
Polsat Cafe | 0,34% | 0,41% | 20,59% |
TLC | 0,25% | 0,25% | 0,00% |
Domo+ | 0,12% | 0,13% | 8,33% |
Discovery Life | 0,13% | 0,09% | -30,77% |
Polsat Food | 0,09% | 0,09% | 0,00% |
Kuchnia+ | 0,09% | 0,08% | -11,11% |
Lifetime | 0,04% | 0,07% | 75,00% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,06% | 20,00% |
E!Entertainment | 0,02% | 0,02% | 0,00% |
Wirtualnemedia.pl | |||
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
grudzień | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,92% | 0,83% | -9,78% |
TVN Turbo | 0,66% | 0,78% | 18,18% |
Polsat Play | 0,74% | 0,69% | -6,76% |
Polsat Cafe | 0,32% | 0,38% | 18,75% |
TLC | 0,32% | 0,33% | 3,13% |
Domo+ | 0,11% | 0,15% | 36,36% |
Discovery Life | 0,13% | 0,11% | -15,38% |
Polsat Food | 0,11% | 0,10% | -9,09% |
Kuchnia+ | 0,07% | 0,08% | 14,29% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,06% | -14,29% |
Lifetime | 0,03% | 0,05% | 66,67% |
E!Entertainment | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych w 2016 roku