Trzy agencje walczą o budżet Stella Artois
Firma piwowarska InBev wyselekcjonowała londyńskie biura agencjiEuro RSCG, Mother oraz Publicis do rywalizacji o globalny budżetreklamowy marki Stella Artois.
Przez ostatnie 26 lat budżet ten obsługiwała wchodząca w składInterpublic Group agencja Lowe, która teraz odmówiła wzięciaudziału w przetargu - informuje serwis Adweek. W ubiegłym rokuglobalne wydatki marki piwa na promocję w najważniejszych mediachprzekroczyły poziom 40 milionów dolarów.
Pozostająca w konkursie agencja Mother ostatnio przejęłakreatywne obowiązki dla lżejszej wersji piwa Stella Artois z4-procentową zawartością alkoholu.
Obecnie InBev jest w trakcie przejmowania za 52 miliardy dolarówamerykańskich browarów Anheuser-Busch. Transakcja ma zostaćsfinalizowana do końca bieżącego roku, a nowa firma będzie nosićnazwę Anheuser-Busch InBev.
źródło: Adweek
Świat
Dołącz do dyskusji: Trzy agencje walczą o budżet Stella Artois