Trzy agencje walczą o budżet Stella Artois
Firma piwowarska InBev wyselekcjonowała londyńskie biura agencji Euro RSCG, Mother oraz Publicis do rywalizacji o globalny budżet reklamowy marki Stella Artois.
Przez ostatnie 26 lat budżet ten obsługiwała wchodząca w skład Interpublic Group agencja Lowe, która teraz odmówiła wzięcia udziału w przetargu - informuje serwis Adweek. W ubiegłym roku globalne wydatki marki piwa na promocję w najważniejszych mediach przekroczyły poziom 40 milionów dolarów.
Pozostająca w konkursie agencja Mother ostatnio przejęła kreatywne obowiązki dla lżejszej wersji piwa Stella Artois z 4-procentową zawartością alkoholu.
Obecnie InBev jest w trakcie przejmowania za 52 miliardy dolarów amerykańskich browarów Anheuser-Busch. Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca bieżącego roku, a nowa firma będzie nosić nazwę Anheuser-Busch InBev.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Trzy agencje walczą o budżet Stella Artois