Trójka nowym liderem we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu w grupie wiekowej 15-75.
Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowała Trójka (z 11,6 proc. do 12,0 proc. udziału w rynku). Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało RMF FM (z 10,6 proc. do 11,4 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca pierwszego - spadły Złote Przeboje Kolor (z 11,8 proc. do 10,6 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 8,5 proc. do 9,7 proc.).
Wrocław | luty 2012 : lipiec 2012 | sierpień 2012 : styczeń 2013 | luty 2013 : lipiec 2013 | sierpień 2013 : styczeń 2014 |
Trójka | 12,9% | 11,6% | 11,2% | 12,0% |
Radio RMF FM | 10,6% | 10,6% | 11,8% | 11,4% |
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław) | 11,7% | 11,8% | 10,1% | 10,6% |
Radio ZET | 7,7% | 8,5% | 8,6% | 9,7% |
Jedynka | 8,7% | 9,1% | 6,3% | 8,5% |
Radio ESKA (Wrocław) | 9,9% | 9,7% | 13,3% | 6,9% |
Radio VOX FM / do 2013-11 Radio Eska Rock | 5,2% | 5,3% | 5,2% | 5,0% |
Radio TOK FM | 5,4% | 4,9% | 4,9% | 5,0% |
Polskie Radio Wrocław | 4,7% | 4,7% | 3,5% | 4,9% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 4,2% | 4,0% | 4,6% | 4,0% |
Radio Wawa (Wrocław) | 3,7% | 4,4% | 4,7% | 3,8% |
Radio RAM 89,8 FM | 2,9% | 2,7% | 3,0% | 3,0% |
Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław) | 1,6% | 2,0% | 2,0% | 2,4% |
Radio Maryja | 1,8% | 1,8% | 1,4% | 2,0% |
Radio ZET Gold (Wrocław) / do 2013-06 Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław) | 1,5% | 0,5% | 1,1% | 2,0% |
Radio RMF MAXXX (Wrocław) / do 2012.09 Radio Aplauz (Wrocław) | 1,9% | 1,7% | 1,3% | 1,7% |
Radio ZET CHILLI | 1,2% | 1,3% | 1,5% | 1,6% |
Radio PiN | 0,1% | 0,6% | 0,2% | 1,2% |
Czwórka | 0,9% | 1,2% | 0,8% | 0,8% |
Dwójka | 1,3% | 0,7% | 1,0% | 0,8% |
Akademickie Radio LUZ (Wrocław) | 0,1% | 0,1% | 0,4% | 0,6% |
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław) | 0,8% | 1,7% | 1,0% | 0,6% |
Muzyczne Radio (Jelenia Góra) | 0,3% | 0,1% | 0,5% | 0,1% |
N= | 1 816 | 1 809 | 1 825 | 1 825 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Trójka nowym liderem we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor w dół