Toyota - Corolli Verso w natarciu
Saatchi & Saatchi Poland przygotowało ogólnopolską kampanię reklamową dla nowego modelu Toyoty - Corolli Verso
Saatchi & Saatchi Poland przygotowało kampanię reklamową dla nowego modelu Toyoty - Corolli Verso, która właśnie pojawiła się na rynku. Zaplanowane przez Saatchi & Saatchi działania reklamowe mają różnorodny charakter.
Poprzez kampanię reklamową nowa Corolla Verso będzie pozycjonowana jako dynamiczny i wszechstronny samochód dla aktywnej rodziny. Grupą docelową nowej Corolli Verso są niezależni, młodzi ludzie, którzy mają - lub dopiero planują - jedno albo dwoje dzieci. Za wszelką cenę jednak unikają bycia postrzeganymi jako typowi rodzice. Samochód z tego segmentu jest im potrzebny ponieważ często mają do przewiezienia większą ilość osób lub bagażu. Działania reklamowe otwiera event, przygotowany z myślą o wybranej grupie docelowej.
Pierwszym etapem będą organizowane w stacjach dealerskich Toyoty "Dni Otwarte", odbywające się w dniach 15 - 16 maja. Dealerzy wyślą do swoich Klientów specjalnie przygotowane zaproszenia, informujące o wydarzeniu oraz zachęcające do wzięcia udziału w imprezie. Motywem przewodnim eventu będą egzotyczne rodzinne wakacje. W ciągu najbliższego weekendu w stacjach dealerskich zapanuje wakacyjny nastrój. Na gości czekają bezalkoholowe drinki, kwietne girlandy na szyje, sprzedawcy ubrani w hawajskie stroje i gorąca, letnia muzyka. Specjalne atrakcje przewidziano dla dzieci: gra na PlayStation, wyścigi zdalnie sterowanymi samochodami, malowanie twarzy czy możliwość zrobienia zmywalnego tatuażu.
Kampania Corolli Verso składać się będzie z czterech piętnastosekundowych spotów telewizyjnych, czterech motywów ogłoszeń prasowych, bazujących na konsekutywnych stronach, kampanii radiowej i kampanii internetowej.
Reklama telewizyjna ukaże się zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVN i TVP), jak i dostępnych na platformach cyfrowych: TVN 24, Canal +, Discovery Chanel, National Geographic. Ogłoszenia prasowe pojawią się m.in. w "Gazecie Wyborczej", "Newsweeku", "Wprost", "Polityce" oraz na łamach prasy regionalnej. Kampanię radiową będzie można usłyszeć w: "Radiu Zet", "RMF FM", "Trójce", "Radiu PIN", "Radiu Pogoda", a także w stacjach regionalnych. Przez cały czas trwania akcji będzie również miała miejsce intensywna kampania reklamowa w Internecie.
Za stronę kreatywną całej kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Zenith Media.
Klient: Toyota Motor Poland
Przedstawiciele Klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof Prus
Przedstawiciele Agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Paweł Grzybowski
Dyrektor Kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor Artystyczny: Agnieszka Niska
Copywriter: Max Olech
Media: TV, prasa, radio, Internet
Dołącz do dyskusji: Toyota - Corolli Verso w natarciu