Tomasz Kuchar i Garfield reklamują opony Goodyear
W telewizji, radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa zimowych opon Goodyear. Akcję – wykorzystującą wizerunki Tomasza Kuchara i Garfielda – przygotowały firmy Goodyear Dunlop Tires Polska, GPD i Universal McCann.
Startująca właśnie kampania opon zimowych Goodyear reklamuje model Goodyear UltraGrip Performance 2. Wykorzystywane w akcji layouty pokazują m.in. znanego z kreskówek i komiksów kota Garfielda, który pojawił się już w ubiegłorocznej kampanii tej marki (więcej na ten temat). – Badania pokazały, że ten sposób komunikacji był bardzo efektywny i spotkał się z dobrym przyjęciem konsumentów – uzasadnia Łukasz Tłuchowski, senior brand manager marek Goodyear i Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Ponadto przekazy zawierają pozytywne oceny opon Goodyear UltraGrip Performance 2 zamieszczone w zagranicznych mediach branżowych. Z kolei w spotach radiowych markę rekomenduje kierowca rajdowy Tomasz Kuchar.
Cała akcja obejmuje telewizję (spoty m.in. w TVN, TVN24, TVN Turbo, National Geographic Channel i Discovery, billboardy sponsorskie przy głównym wydaniu prognozy pogody w TVN), radio (RMF FM), prasę (w magazyny motoryzacyjne takie jak „Auto Motor i Sport” czy „Cars”) oraz internet (m.in. onet.pl, gazeta.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do 8 listopada – przygotowały Goodyear Dunlop Tires Polska i agencja reklamowa GPD, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kuchar i Garfield reklamują opony Goodyear