Tenton przygotuje nowy wizerunek wRodzinie
Agencja Tenton będzie obsługiwać wRodzinie w zakresie strategii i komunikacji reklamowej. Umowa została podpisana z CenterNetem, operatorem tej sieci.
Agencja Tenton (do niedawna funkcjonująca pod nazwą Star Advertising) będzie odpowiadać za przygotowanie strategii marki wRodzinie oraz projektowanie działań i przekazów reklamowych dotyczących produktów tej sieci. Prace dla brandu będzie prowadził team kierowany przez Filipa Jasieńskiego i Przemysława Słodkowskiego, dyrektorów kreatywnych agencji.
>>> Star Advertising jako Tenton Communication i bez Adama Łapińskiego
Współpraca z Tentonem wynika z faktu, że pod koniec ub.r. zarząd CenterNetu podjął decyzję o dalszym rozwijaniu wRodzinie, mimo że w połowie roku był blisko utraty zlecenia na prowadzenie tej sieci (więcej na ten temat). - Chcemy, by marka, popularna do tej pory głównie wśród seniorów, stała się brandem rodzinnym, cenionym zarówno przez osoby starsze, jak i młodsze - opisuje Włodzimierz Plewczyński, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta CenterNetu. - Nasze usługi adresujemy do wszystkich, którzy pragną utrzymywać kontakt z najbliższymi oraz korzystać z oferty telefonii komórkowej taniej, bez tak zwanych gwiazdek. Ta decyzja pociąga za sobą konieczność odświeżenia i modyfikacji wizerunku sieci wRodzinie - uzasadnia.
Dołącz do dyskusji: Tenton przygotuje nowy wizerunek wRodzinie