“Tele Tydzień” liderem, “Tele Max” wyprzedził “Kuriera TV”
Tylko “Program TV i “Teleprogramy” zanotowały wzrosty sprzedaży w październiku br. w segmencie tygodników z programem telewizyjnym. Najwięcej stracił magazyn “Super TV”, liderem pozostał “Tele Tydzień”.
Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem pisma „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w październiku br. na poziomie 1 007 958 egz., co oznacza spadek o 7,07 proc. względem października ub.r.
Drugie miejsce zajmuje inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,82 proc. sprzedając się w dziesiątym miesiącu br. średnio w liczbie 421 637 egz.
Na trzecie miejsce z czwartego awansował “Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła jednak o 5,65 proc. do 195 757 egz.
Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 11,74 proc., dotknął jednak innego tygodnika Wydawnictwa Bauer, tj. “Super TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 179 252 egz., a tytuł ten utrzymał piątą pozycję.
Największy wzrost sprzedaży w październiku br. był „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Zyskał on 9,68 proc. i osiągnął wynik na poziomie 114 909 egz.
ZKDP | październik | |
Tygodniki | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 1 007 958 | 1 084 614 |
To & Owo | 421 637 | 457 422 |
Tele Max | 198 643 | 210 541 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 195 757 | 217 948 |
Super TV | 179 252 | 203 102 |
Program TV | 114 909 | 104 767 |
Imperium TV | 96 888 | 106 022 |
Teleprogramy | 39 319 | 36 385 |
Łącznie średnia sprzedaż ogółem wszystkich tygodników z programem telewizyjnym była w październiku br. niższa o 6,88 proc. niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym.
Dołącz do dyskusji: “Tele Tydzień” liderem, “Tele Max” wyprzedził “Kuriera TV”