„Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych w I kwartale 2013 roku
W I kwartale 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2013 roku wyniosła 393 454 egz. Była ona o 0,84 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 229 011 egz. Magazyn ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 10,49 proc.
Trzecie lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale 2013 roku na poziomie 75 487 egz., po wzroście o 5,59 proc.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 393 454 | 390 159 |
TV14 | 229 011 | 207 274 |
Ekran TV | 75 487 | 71 493 |
W marcu 2013 roku pierwsze miejsce także należało do dwutygodnika „Tele Świat”. Wynik tego pisma w porównaniu do marca 2012 roku zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 10,35 proc. i uplasował się na poziomie 416 964 egz. Drugie miejsce zajął „TV 14” (232 627 egz.; wzrost o 9,69 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (71 523 egz.; - o 2,01 proc.).
Wirtualnemedia.pl | marzec | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 416 964 | 377 855 |
TV14 | 232 627 | 212 072 |
Ekran TV | 71 523 | 72 989 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem wśród dwutygodników telewizyjnych w I kwartale 2013 roku