„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych, „TV 14” z największym spadkiem
W sierpniu 2013 roku pozycję lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym zajął „Tele Świat”. Wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „TV 14”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku wyniosła 342 887 egz. Była ona o 2,27 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał średni wynik na poziomie 183 146 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 10,04 proc.
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 60 634 egz., po spadku o 6,46 proc.
Wirtualnemedia.pl |
sierpień |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
342 887 |
350 845 |
TV14 |
183 146 |
203 582 |
Ekran TV |
60 634 |
64 823 |
W sierpniu 2013 w porównaniu do lipca 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Ekran TV” - było to 7,69 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
sierpień |
lipiec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
342 887 |
340 244 |
TV14 |
183 146 |
172 082 |
Ekran TV |
60 634 |
56 305 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych, „TV 14” z największym spadkiem