Tauron bada rynek przed przetargiem mediowym
Spółka Tauron Sprzedaż szykuje się do przetargu na planowanie i zakup mediów do jej kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek pod jego kątem.
Tauron Srzedaż przygotowuje się do przetargu na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcie w efektywnej realizacji kampanii reklamowych.
Spółka zaprasza w związku z tym agencje o to, by do 18 sierpnia odesłały uzupełnione RFI (request for informations). Celem aktualnego postępowania jest rozeznanie rynku i zdobycie wiedzy na temat potencjalnych agencji chcących wziąć udział w planowanym przetargu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
RFI zawiera ok. 20 pytań, wśród których są m.in. pytania o to, czy agencja obecnie pracuje dla jakiejkolwiek firmy z sektora energetycznego, czy akceptuje współpracę w oparciu o tzw. umowy ramowe, czy agencja akceptuje rozliczenia po zakończeniu kampanii, czy posiada odpowiednio liczebny i doświadczony zespół.
Zainteresowane agencje mogą odsyłać swoje zgłoszenia do 18 sierpnia br.
Obecnie obsługą mediową Tauronu zajmują się domy mediowe Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu), które wygrały przetarg prowadzony pod koniec 2021 roku, a umowę z nimi zawarto na rok.
Dołącz do dyskusji: Tauron bada rynek przed przetargiem mediowym