Tauron ruszył z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe na 18 miesięcy.
Wybrane w przetargu agencje będą odpowiadać m.in. za opracowanie strategii komunikacji kampanii reklamowej,
uwzględniającej cel sprzedażowy lub informacyjny oraz charakterystykę grupy/grup docelowych (przewiduje się max. 5 grup docelowych w ramach jednej kampanii).
Ich zadaniem będzie także opracowanie kreacji głównej kampanii reklamowej, pracowanie hasła/nazwy kampanii reklamowej tj. sloganu reklamowego oraz CTA, dających się odpowiednio przełożyć i zastosować w komunikacji z poszczególnymi grupami docelowymi w różnych kanałach komunikacji jakie przewidziane będą w ramach danej kampanii reklamowej.
Będą również zajmować się opracowywaniem spójnych wyróżników i treści marketingowych danej kampanii reklamowej, które będą używane w komunikacji marketingowej, opracowywaniem scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych itp., projektami akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów.
Tauron planuje wybrać maksymalnie 4 agencje i zawrze z nimi tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi pracować przez 18 miesięcy. Budżet, jaki na tę współpracę przeznaczy wynosi 2,35 mln zł netto (bez VAT).
Przetarg trwa do 23 września br.
Obecnie obsługą reklamową Tauronu zajmują się agencje S4, DSK, Czart i Twożywo.
Dołącz do dyskusji: Tauron ruszył z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną
Są to zatem pieniądze wywalone, przepalone