SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VML globalną agencją Generali

Należąca do WPP agencja VML wygrała przetarg i została globalną agencją strategiczno-kreatywną firmy ubezpieczeniowej Generali. 

Wybór VML jest efektem konkurencyjnego procesu przetargowego, którego szczegółów firmy nie ujawnia. 

VML będzie obsługiwać Generali z centralnym zespołem z biur w Wielkiej Brytanii i Włoszech.

Szersza sieć WPP, która stanowiła instrumentalną część procesu przetargowego, zostanie wykorzystana ze względu na swoje rozległe zasoby, w tym WPP Open i wiedzę specjalistyczną na temat rynku lokalnego, aby zapewnić bezproblemową obsługę Generali  na całym świecie. Partnerami WPP są Hogarth i AKQA.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

VML natychmiast rozpoczyna obslugę ubezpieczyciela i w pierwszej kolejności zajmie się opracowaniem globalnej kampanii, której start planowany jest na drugi kwartał 2025 r. 

– Jesteśmy podekscytowani współpracą z WPP, aby pomóc Generali w rozpoczęciu nowego rozdziału. Od samego początku ich podejście opierało się na ludzkich spostrzeżeniach i odważnym, strategicznym myśleniu. Przedstawili pomysły, które były nie tylko proste i potężne, ale miały potencjał, aby kreatywnie przełamać nowe bariery i znaleźć globalny oddźwięk. To właśnie ta wizja naprawdę ich wyróżnia i nie możemy się doczekać, aby podzielić się tym, co będzie dalej — powiedziała Isabelle Conner, dyrektor ds. marketingu i obsługi klienta w Generali. 

Dołącz do dyskusji: VML globalną agencją Generali

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl