Targi Kielce mają nowe logo (wideo)
Ośrodek wystawienniczy Targi Kielce ma nowy logotyp, którym jest czerwony punkt podzielony na dwie półkule.
Nowe logo Targów Kielce ma symbolizować, że są one centrum wydarzeń, mają międzynarodowy charakter i są punktem odniesienia dla innych.
To kolejne logo w historii Targów Kielce. Najnowszy znak kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który już pojawiał się w poprzednich logotypach. Natomiast nowe liternictwo zastosowane w logo ma być wyrazem minimalizmu.
Nowe logo będzie sukcesywnie wdrażane w dokumentach i wydawnictwach targowych. Autorem znaku jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Identyfikacja wizualna
Dołącz do dyskusji: Targi Kielce mają nowe logo (wideo)