Spotify promuje album „Szprycer” Taco Hemingwaya na muralu w Warszawie
Platforma streamingowa Spotify ruszyła z kampanią outdoorową, w której promuje młodych polskich wykonawców. W pierwszej odsłonie akcji reklamowany jest „Szprycer”, nowy album Taco Hemingwaya.
Kampania jest prowadzona w formie muralu na ścianie budynku przy ul. Waryńskiego 7 w centrum Warszawy. Spotify podkreśla, że Taco Hemingway to jeden z najpopularniejszych polskich wykonawców na tej platformie.
- Zdecydowaliśmy się na rozbudowanie kampanii, którą prowadziliśmy w kanałach społecznościowych, by promować polskich artystów - opisuje Przemek Pluta, odpowiedzialny za rozwój Spotify w Europie Środkowo-Wschodniej.
W ciągu najbliższych miesięcy na ścianie budynku przy Politechnice pojawią się murale promujące innych polskich muzyków.
Za realizację przedsięwzięcia odpowiada agencja Ideamo. - Mural wyróżnia się na tle innych tego typu projektów kompozycją i kolorystyką, co sprawia, że przykuwa uwagę - przekonuje Łukasz Bieniek, założyciel agencji. Mural malowało 9 artystów przez dwa dni.
Dołącz do dyskusji: Spotify promuje album „Szprycer” Taco Hemingwaya na muralu w Warszawie